Yes, äntligen av med bilen!!!

Ja då har jag äntligen sålt bejrut, trodde nästan det skulle bli skroten. Hade ju vart lite sorgligt men vad gör man då???
Men nu löste det sig ju ändå som tur va :)

Känns så himla skönt!!!

Nyss skickat in deklarationen oxå så jag är av med det.

Så nu kan jag gärna ta pengarna tack ;)

Vet att jag tjatar om det här, men jag vill åka utomlands nu... långt kvar till hösten!!!

På onsdag blir det spännande, katten är ju lite besvärlig så på onsdag kommer det en som ska "prata" med han... får se om det funkar, ska bli riktigt spännande!!!

Nej om man skulle ta och städa lite och sen gå och möta daniel...

Ha de gött alla!!!

image1


Kommentarer
Postat av: Anonym

bejrut som vi snurrade runt med vid toffes :).. hahaa..

2008-04-16 @ 20:05:50
URL: http://bellaellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0