long time ago...

ja men va faan har inte haft lust alls att skriva, vart så varmt och skönt ute och då tar det emot att sätta sig vid datorn...

Men har iaf haft en toppen vecka, sista semester veckan... snyft...

I tisdags så var jag i larsbo hela dagen och sola och bad i poolen,
och umgicks med mormor nästan hela dagen, känns skönt,
Vi va ute och åkte lite och titta där hon bodde som ung och vart hon och morfar bodde innan dom flytta till larsbo, skoj...

I Onsdags så låg jag och caroline på playan och stekte oss och flöt badmadrass, det är så skönt...

I torsdags så for vi till ikea en hel hög, oxå riktigt skoj, shoppa lite nya grejer tills vi flyttar, bla en ny matta till vardagsrummet, dom vi har nu är blåa och då blir man så bunden till färgerna, och nu har jga skickat efter vinröda gardiner så då passar det inge bra med den vo hade så jag köpte en ny, och en jätte mysig lampa som jag tittat på ett tag men inte kunnat bestämma mig, men nu slog jag till ;)

KNUBBIG Bordslampa
Finns i flera färger men det var finast mönster på den vita så jag slog till på den :)

I fredags så var jag och mamma till fagersta och hembygdsgården, fika och kika lite, trevligt...

Finns det nån mer än jag som tycker att det borde finnas en bordslampa utan sladdar som går över halva bordet???
Har letat och letat efter en som går på batterier, för om man ska h en lampa på bordet så tycker inte jag att det är nå snyggt med den förbannade sladden som går över halva bordet...

Har även skickat efter nya gardiner i från jotex, både till kök och vardagsrum :)



Och så en paradhandduk i samma färger, hoppas det blir tjusigt...

Och så ett par panel längder till vardagsrummet, och ja det är nog som Leo säger, jag kommer bli en panel längd i mitt nästa liv, haha

Tänkte sätta in en bild på dom oxå men hitta inte på dom bara för det... återkommer med det om jag hittar, annars får jag väll ta ett kort när jag fått dom och dom är uppsatta :)

I kväll blir det iaf lite öl... gott värre ;)
Måste ju passa på innan jobbet börjar igen på måndag,
usch vilken ångest jag har över att börja jobba igen... fy...

Nej ha de gött alla...

Hörs kanske senare...

*take care*


Kommentarer
Postat av: tarja

kul att du visar lite shoppingnytt!=) ja jobba på måndag är man ju såå glad för.. haha men dem ringde från mitt jobb och sa att vi skulle ut och käka direkt ja kommer.. så de blir en rätt skön start!=)

2008-08-02 @ 14:56:02
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0