byta blogg???

ja jag har funderingar på det... men kan inte riktigt bestämma mig... varför vet jag inte riktigt heller, men blogspot verkar vara en bättre blogg, fast ja jag vet inte!!!

Alla lägger ut listor på deras julklappar, men det orkar jag inte göra... man glömmer ändå alltid nåt... så ist lägger jag in bilder lite då och då på saker ist... =)

som här tex, en lampa som jag önskat till oss i julklapp och som vi fick, och den sitter så fint i hallen =)

sen hade jag även önskat en sån här, och som ni ser att ja, vi fick den =)  dom är så mysiga tycker jag, är 6 par småtofflar i med 4 olika storlekar...

Sen tror jag att jag glömt lägga ut bild på den berömda nya hall mattan, så här kommer den!!!



åhh den är så tjusig, enda kruxet är att när jag kolla i reklam bladet för rusta idag så kosta den bara 79, va väll nå rea... inte nå surt heller... suck... men det var skit samma egentligen, för nu har jag den iaf =)

nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig redo for work, fast först ska vi in på dacapo och kika lite... lura med mig josefin dit =) hihi....

förresten, håll i er nu, men jag tror vi har lyse i sovrummet... haha

*enda sättet att få en vän är att vara en*

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Haha surt att det vart Rea på den :P

2008-12-29 @ 19:43:31
Postat av: jenny

hej !!har börjat kikat lite på din blogg,så byt inte nu!..lägg ut mycket bilder de är kul å se hur du bor..hoppas allt är bra med dej, kram kram jenny r

2008-12-29 @ 21:40:30
Postat av: Caroline

2008-12-31 @ 11:16:43
Postat av: Caroline

Vilken fina lampa=)

Mattan vart ju jätte fin.

2008-12-31 @ 11:18:04
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0