då var även denna helg slut

ja, faan va fort helgerna går... men som dom säger " tiden går fort när man har kul"
och det har jag verkligen haft den här helgen!!! =)

Så i morgon smäller det, jag blir tant, 25 år... jag menar, ni hör ju själva.... gammalt som gatan... usch vilken ångest jag har!!!

Men det försvinner väll snart hoppas jag!!!

Ska ta och göra mig i ordning, ska snart åka till Madde och wilma som är i smb och hälsa på dom... söt bebisen =)
Sen så ska jag jobba....

Förresten, var det ingen som kunde tipsa om nån telefon lr???

Grattis även till Linda som fick en liten tjej =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej..hade en tubtopp på mig! ;) men man vet ju aldrig.. kanske står där naken.. haha.:)

2008-12-08 @ 21:58:27
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Tarja!=)

jaaaa måå hon leva jaa måå hon leva ja må hon leva uti hundrade år.. ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva.. ja visst ska hon leva uti hundrade år..ett fyrfaldigt leve för Majja som fyller TANT idag..Hurra Hurra Hurra Hurra



GRATTIS!

2008-12-09 @ 10:20:41
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0