hemma igen...

ja igår kom vi hem från kryssning, och den var skoj.. förutom att det blåste som bara fan igår morse när vi åkte från Mariehamn...

Bilder kommer sen =)

Nu har jag precis kommit hem från en liten runda med Caroline, så nu väntar jag på nästa syster och sen ska vi ner och träna...

Fynda en liten hylla lr vad man ska kalla det på dacapo som jag ska måla och sätta upp på väggen, för jag har ju vanan inne nu med målningen så varför sluta =) haha...

Kommer nog allt en före och efter bild på den med sen... hihi...

nej nu ska jag göra lit mat, för nu är jag hungrig som en varg, och får jag inte mat orkar jag ju inte träna och då blir det ju tokigt värre....

Puss

Kommentarer
Postat av: M-L

jaaaaa, så det va kanon? fick du väck målarfärgen eller va du kanonhet? haha! usch... så det vågade lite? FAN, det vill jag gärna slippa... jaaa speciellt bakisdagen!!!! haha! :D

2008-12-15 @ 21:16:48
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0