hemma igen...

ja då var man hemma igen.. vart en hel dag...
Först åkte vi till daniels mamma och lämna av rickard, och fick en böter... haha...
Lr ja Daniel, lat som han är parkerade på handikapp parkering, vi skulle ju bara upp och vända och dricka en kopp kaffe, 20 min senare och 700 kronor fattigare insåg vi att det vart en dyr kopp kaffe... haha... snacka om att dom va snabba med att komma med den satans bötern...

Sen åkte vi iaf t-banan till odenplan dit vi skulle, skulle va där kl 12, sen bar det av till daniels mamma och hämta bilen, sen iväg till västerås, skulle hälsa på anna kl 4 så det vart raka vägen, men hann iaf in och köpa lite färg, ska måla en pall och ett sängbord vitt hade jag tänkt, ni kan ju alltid hålla tummen att det blir bra...

Sitter och funderar om jag ska måla på det första nu för det tar 6 timmar innan det torkar, och då är det ju torrt i morgon när jag vaknar.. men aja vi får se hur jag gör...

Va in på jobbet snabbt och skulle hämta en resväska tills på lördag, och vad hitt ajag där, jo en påse med en jätte fin blomma och ett kort i, från 2 jobbar kompisar som jag jobba med när jag va inne på avd och jobba!!!

Va gulliga ni är... vart jätte glad!!!
Sånt värmer mitt gamla hjärta kan jag lova!!!

Nej nu ska jag gå och måla pallen i köket iaf så det hinner torka tills i morgon, tror jag måste slipa sängbordet först, för det är lack på... men jag vet inte...

Nån som vet??? lr är det bara att målsa kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0