jihoo

tror det vart rätt bra, fast vem vet, och sen var det ju första gången jag måla så nja, jag tror det vart godkänt... än så länge iaf...

Det var ju bara grunden jag måla igår, fast pallen har jag målat idag med vit färg, ska strax fortsätta med sängbordet...

Ni kan väll hålla tummarna att det blir tjusigt...

Fick såklart färg på fingrarna nu när jag måla pallen, men det var betydligt lättare att få bort än färgen igår.. fy fan... får fortfarande hjärt klappning när jag tänker på det.... då vart Carlsson nervös kan jag lova...

Nej nu ska jag sätta på kaffe och fortsätta måla...

Förresten, värst vad det snöar ute, ifall ni missat det tänkte jag =)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0