mera slingor...

ja, nu har jag haft i mera slingor... tack josefin för hjälpen =)
Så nu är jag ett riktigt ljushuvud, vilket jag inte vart på flera år.. känns ganska bra faktiskt!!!

Efter jobbet bar det av till gymet, jaaa va duktig jag är ;)

I morgon ska vi till sthlm, lr ja daniel ska dit, men det blir bara en snabbis, sen till hans syster i västerås... och då blir det ju givetvis IKEA!!!
Jihoo, det är alltid kul att gå på Ikea, plus att nu har jag nedräkning till Kryssningen... snart åker vi, och jag är ledig tills tisdag kl 14... haha låter inte det bra ;)

Nej nu lär jag strax krypa till sängs, ska åka halv 7 imorgon bitti, ochjag och gå upp tidigt funkar ju inte så bra nu när jag gjort det några dagar på raken, hur gärna jag än vill så är jag ingen morgon människa tyvärr...
Tycker det skulle va jätte skönt att orka gå upp i tid och ha hela dagen på sig att göra saker, men tyvärr så funkar det inte...

*Behandla andra så som du själv vill bli behandlad*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0