min fina tavla...

så, nu var mailet iväg skickat, får se vad dom puckona svarar... blir så less på dom!!!

Här kommer iaf en bild på ett av mina målar projekt =)  
tjusig va ??? =)

Den va trä färgad från början...

Sen har jag även satt upp tavlan jag fick av min älskade Leo när jag fyllde =)

Kanske inte va så bra bild, men tavlan är så fin... i just love it!!!

Åhh idag är det dags för jobb igen, efter en ledig helg, jag älskar verkligen mina lediga helger, just för att jag är ledig!!!

Åhh tack för kommentarerna i förra inlägget, dom värmde =)

Trodde mormor skulle få åka till akuten igår igen, men idag är hon lite bättre... så jag håller tummen och hoppas!!!

Ni får gärna hålla en tumme ni med =)


Kommentarer
Postat av: therese

Tackar :) nej, eller hur!? jag kan tänka mej att sticka när som hellst från det här gråavädret. Fast jag väntar nog till efter jul isf...



Får jag fråga vem du är? sett att du brukar kommentera M-L´s blogg.

2008-12-22 @ 12:49:49
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/
Postat av: therese

Nej, en resa efter jul skulle inte sitta helt fel :)

nej, jag känner inte Leo men däremot M-L. Aha, jag var hemma hos Tarja på förefest förra helgen :)



2008-12-22 @ 14:04:26
URL: http://tessaslivibokstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0