nya gardiner

yes, nu har jag köpt nya gardiner till vardagsrummet, fast bara till ett fönster, för det andra har vi till =) hade vi ju iofs till det fönstret jag köpte nya åt med, men jaja kul med nya saker =)

Så nu ska jag stryka dom och sen dukarna jag köpte och sätt aupp gardinerna och lägga på dukarna...

Men gissa om jag vart arg, visste precis vilka gardiner jag skulle ha, men nej då, det första man ser är; SLUTSÅLD...
Men då jävlar vart Carlsson arg....

Fy då, men hitta ett par andra som tur va =)

Nej nu ska jag fixa med det och sen ladda för min instruktion....

Blir visst fest på lördag har jag hört... hihi

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha japp man måste shoppa lite ibland..=) Sååå roligt ju!:)

2008-12-01 @ 19:10:53
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0