partyyyy

jaha då var julen över, lr ja iaf julafton... va fort det går, det man planerat hur lång tid som helst i för väg... det är helt sjukt...
Men en bra julafton, ja det var det... men gissa om det var konstigt utan morfar... det var nåt/nån som fattades, fast han var nog med på nåt sätt... vill iaf intala mig det!!!

Nej nu blir det fest tror jag iaf... men älskade Linda är på väg hit... med sin karl... gissa om jag har saknat henne den token som flyttat så långt bort... vilken tok =)

Och så ska singstar kopplas in... för det fick jag av min älskling igår =) =) =)

Så nu ska här sjungas.... vill ni komma???
Ja men kom på... ni vet väll vart jag  bor, annars har ni väll mitt nummer, lr känner nån som har det... haha

ha en trevlig kväll...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja när som helst!:) Ja är såå sugen på fest nu!:) Såg att du också fått de..så nu kan vi sjunga hos dig också:) Visst är de skoj..

2008-12-28 @ 22:04:58
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0