resultatet

Ja ni måste ju få se resultatet på min debut som målare =) haha så därför lägger jag in före och efter bilder här


Före      och här efter

Sen kommer sängbordet här;

Före     och här efter


Själv vart jag faktiskt rätt nöjd... så det så.. haha

Sen måste jag bara lägga in lite fler blommor som jag fick i tisdags  ignorera att det ligger en chipspåse i bakgrunden... men det är ju fredag trots allt... sen fick jag blomgruppen som står på pallen där uppe när den är vit målad...

Och så fick jag den här fina gruppen av mina 2 gamla jobbar kompisar

Så nu har jag lite att sköta om, är mest orolig över den som står på vardagsrums bordet, fast den skulle man dränka en gång i veckan så då tänkte jag att om jag gör det samma dag som orlideén så borde jag komma ihåg det =)

Nej nu ska jag greja lite sen se resultatet av idol...

Förresten, egentligen vågar jag inte fråga, men vilket var bäst av mina målar bilder, före lr efter???


Kommentarer
Postat av: M-L

oj! TJUSIGT!!!! du ska då vara huslig! :D fast det kommer väl med åren... ;) HAHA! SKOJA! :D



jaa men eller hur! snuskgubbe! USCH! tur jag går på gym :P hahaha!!



HA KUL PÅ KRYSSNINGEN!!!!!! WOHOOO!!!!



KRAMAR!!!!

2008-12-13 @ 00:18:36
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörrödu, det där med att det kommer med åren, det var ett påhopp =) haha...

jadu det var en riktig snuskgubbe... håll dig undan han, och träna så du blir rejält stark, ska jag med förresten göra så jag kan hjälpa dig =)

kramar

2008-12-13 @ 09:42:23
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Syrran Sara =)

Alla säger nåt om nån snuskgubbe, nåt som jag missat eller ?? det vart iallfall så tjusigt så det du målat :P



Älskar dej <3

2008-12-14 @ 20:29:28
Postat av: Syrran Sara =)

Alla säger nåt om nån snuskgubbe, nåt som jag missat eller ?? Det vart iallfall så tjusigt så det du målat :P



Älskar dej <3

2008-12-14 @ 20:29:50
Postat av: Anonym

Ojdå, vart visst två stycken :P

2008-12-14 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0