tjo hej tjo ho

Jaha, har kikat på melodi festivalen, vet inte men det är inte samma grej som förut, inga riktigt schlager låtar tycker jag och sen att det är flera omgångar, ska vara en tävling och sen eurovision... men men jag får ju aldrig som jag vill så varför ska jag få det nu?

Jaha jobbat idag är ju som sagt min jobb helg, men i morgon har jag iaf sov morgon... riktigt skönt, är satans trött så ska bli skönt att få sova ut, om inte den satans grannen sätter i gång och spelar som han gjorde tolv i natt, okej han får ha fest men ge fan i att börja spela tolv på natten med så jävla hög volym att jag inte kan sova, han bor längst ner och vi längst upp, men jag kan sjunga med i texten så högt spelar han, och han lyckas alltid tajma in när jag ska upp och jobba... typiskt, så är rejält trött för jag har knappt sovit nåt i natt och sen när man ska upp och börja jobba 7... det är drygt trots min unga ålder... haha...

Vart ute och gått 2 ggr idag, Duktigt, en gång själv och en gång med Hanna, är så skönt att gå, bara man väl tar sig i kragen och går så... men är just det att komma ut sen är det ju jätte skönt!!!

Nej ska nog krypa till sängs snart...

Väntar fortfarande på att nån ska komma och ge mig den där resan... har ju trots allt namnsdag nästa vecka ;)

Vaddå, drömma kan man väll :)

Ha de bra alla!!!

*Love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men precis. Då kan man lika gärna bygga nyt själva..=) men men vi letar vidare.. amn får inte ge upp!=) jag har så jävla höga krav haha.. så jag måste nog bygga nytt snart!=) haha

2008-02-24 @ 11:04:09
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: Anonym

yes yes..ska du också dit? isåfall ses vi=) kram!

2008-02-29 @ 16:10:27
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0