tjo hopp

Jaha, vad ska vi skriva idag då, inte gjort mycket idag!

Vart till Nisses och köpt lekställningar till katten, så förhoppningsvis låter han bli tapeterna =)

Sen vart det fika med Caroline och Hanna! Trevligt...

Försökte få semester i morgon men sket sig, fast det förstod jag eftersom jag skicka in det igår, finns inga vikarier.. HALLÅ!!! VART ÄR NI??? fattar inte, vart har alla vikarier tagit vägen, finns inga att sätta in längre, förut slogs alla om jobben men inte längre...

Vill åka utomlands, tänk om nån kunde komma och säga; Här har du en resa... Skulle va så skönt att få skita i allt och bara åka iväg till åt varmare ställe!!!

Carolien och fredrik åker till Thailand på tisdag, inte nå avundsjuk, 2 veckor fatta va skönt... Vill oxå...snyft

Nej nu ska jag röja undan lite bland mina kläder, tråkigt men välbehövligt!!!

Ha de bra alla!!!

*jag tänker, alltså finns jag,tror jag*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag hade också det där på aftonbladet men där är det ingen som läser. Mycket roligare att ha en sån här blogg! Det är ju jätte många som har sånt här nu!=) allt bra annars?? kramis!

2008-02-21 @ 20:34:57
URL: http://tarjisen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha japp vi har tittar i 1½ år efter hus. Det är bara massa ruckel!=) haha vi kommer aldrig hitta nå bra hus=/ haha..

2008-02-23 @ 21:38:10
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0