alldeles nervös

ja det är jag, men men snart vet vi väll hur det blir...
Man kan alltd hoppas på det bästa ;)

Spela minigolf igår som jag skrev att jag skulel göra, och sen behöver vi inte prata mer om den förbannade saken,
Som ni säkert förstår så FÖRLORA jag, men tog det (trots den ruskigt dåliga förlorare jag är) ganska bra tycker jag :)

Idag är det slut på den sköna ledigheten, men den varade ju iaf i 2 dagar :)
Ska proppa i mig lite frukost sen studsa in i duschen och sen ska jag till min älskade mormor innan jobbet...

Måndag kl; 10.00 så håller alla tummarna tack :)

Tänk om nånting för en gångs skull kunde gå som jag vill, vore skönt med nåt positivt nu


*Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning.*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver inte se dig som att du förlorade, vi testkörde ju banorna nu så vi kan spela på riktigt sen ju :) och här hålls en tumme ständigt! Kram

2008-07-03 @ 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0