äntligen helg

jag älskar helger, lr ja iaf dom helger jag är ledig ;)
För ledig, det är alltid skönt att få vara, men det värsta är att jag är så ruskigt trött, lite svårt med det där att sova på nätterna, ligger vaken och bara funderar och vrider och vänder mig...
Det blir rätt drygt speciellt när man ska upp och jobba på morgonen... Men men

Får se hur det blir i morgon, är både party sugen och inte, men är nog för att jag är så trött...

Ska iaf till Larsbo i morgon, är hantverksmarknad så jag ska vara med och hjälpa till.

Hoppas på mycket folk, är ycket roligare då :)

Nej om man skulle sova lite middag innan Daniel kommer hem ;)

*Lev livet medans du kan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0