hej hopp pille snopp

Ingen direkt mogen rubrik, jag vet, men kom inte på nån bra :)

skrev visst sist att jag skulle skriva mer lite senare, men så vart det ju inte som ni märkte :)

Hoppas hoppas hoppas solen håller sig framme tills i kväll nu, ska grilla och spela kubb, så vill hemskt gärna inte ha nå regn tack...

Snart har en hel vecka av min semster gått, usch vad tiden går fort... kan inte fatta

I morgon blir det dammfest i larsbo, det blir skoj... en årlig tradition som brukar hållas vid dammen i larsbo, vid regn blir det i bygdegården... så det brukar va skoj!!!

Nej ska röja lite i skäpen i köket, och rensa ur lite bland alla mediciner... ojojoj har verkligen en hel hylla bara med mediciner, tar ju dock inte av alla, men har blivit kvar sen man haft sina trevliga skov med magen, sen operation och ja sen allt möjligt krams med magen...

*hasta la vista*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du sugen på gratis biobiljetter? På gratisbio kan du genom att besöka sidor och liknande få gratis bibiljetter eller presentkort på tex h&m. Bli medlem här helt gratis och få 75 i startpoäng om du blir medlem genom mig http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687

2008-07-18 @ 14:16:10
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: tarja

Jaa det ska bli skit skoj med kryssning! Synd ni inte hänger på!=) Jaa ullared är alltid roligt!=)

2008-07-18 @ 14:25:32
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej!

Skriver ang. att det kommer upp en lösenordsruta när man klickar på din blogg. Först vill jag be om ursäkt för att det här svaret kommer så sent, men jag får väl skylla på att det är sommar ;P

Det är så att under tiden jag bytte utlottningsdesign på min utlottningsblogg lösenordsskyddade jag den, så att ingen skulle gå in på den innan designen var klar. Sedan tog jag bort skyddet, men av någon anledning så måste man fortfarande skriva in lösenordet för att komma in där. Så imorgon ska jag undersöka det här lite närmare. Då ska jag testa att lägga in din design på en av mina andra testbloggar (som aldrig haft lösen), och sedan ska vi se om det fungerar bättre då. Återkommer någon gång under måndagen :)

MVH /Erica (alias Söndagsbarn)

2008-07-20 @ 23:28:06
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej!

Nu har jag fixat till en grej angående lösenordet, och nu kan jag gå in på din blogg utan problem. Tydligen hade lösenordet kommit tillbaka på min utlottningsblogg (där den här designen kommer från). Men jag har tagit bort det igen. Så om det fortfarande är problem får du höra av dig. Ska försöka svara fortare :)

Ha en bra dag!

MVH /Erica (alias Söndagsbarn)

2008-07-21 @ 14:10:37
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0