hihi jag hann :)

ja jag är klar för ett bra tag sen, och så har jag tom hunnit göra matlådor tills i morgon, ris och stekt lax med hollandaise sås... mums :)

Så nu sitter jag här och laddar inför en minigolf runda ;)
Ska bli skoj, omen måste dock lära mig att tygla mitt humör när det gäller minigolf...

Kommer ihåg när jag bodde i leksand och vi var vid orsandbaden och spela minigolf, gick käpprätt och helvete och jag blev så förbannad så jag kasta klubban, tur ingen stackare fick den i huvudet...

Men kan helt enkelt inte rå för det, blir bara så förbannad när det går på tok...
Vet inte om man kanske kan kalla de för dålig förlorare ;)

Jag vill jag vill jag vill :)

Kika iaf ;)

*Fint ska det va, sa käringen och snöt sig i sidengardin.*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihii.. tack! Ovant är det, har ju alltid haft långt hår! buhuu..snyft Nej men det känns jätteskönt! Hoppas vi kan feste på lördag nu då :)! kram kram

2008-07-02 @ 16:15:25
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0