så skönt med kvällsdopp

ja vi va iväg och tog ett kvällsdopp och det är så skönt, är så varmt och skönt i vattnet då när solen legat på en hel dag...

Jag hoppas det blir sol i morgon oxå för då har jag lyckats få med Daniel på en hel dag med bad och sol ;)
Ska bli så skönt, så nu hoppas vi det blir fint i morgon oxå... fastdet skulle ju bli det men med min tur vet jag ju hur det brukar bli... men men jag hoppas iaf...

I morgon kommer Hanna hem från paris, ska bli spännande och höra hur hon har haft det... bra hoppas jag iaf...

Nej sov så gott alla för nu ska jag krypa till sängs...

Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anonym

följer daniel med på 25 årsfesten också? ska bara kolla så jag vet :)!

2008-07-27 @ 20:43:14
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: tarja

det är jätte skönt att få vara ledig en dag till!=) ja vart tar alla veckor vägen.. haha..!=)

2008-07-28 @ 16:14:26
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0