urnsättningen bestämd

ja prata med mamma idag och hon hade ringt och hört, och askan hade kommit tillbaka nu, så blir
urnsättning på onsdag, om prick en vecka...

Va konstigt det kändes att skriva att askan kommit tillbaka, är ju min morfar som kommit tillbaka, lr ja det som är kvar av han förutom själen :(
Känns så konstigt,
och usch vad jag gruvar mig...

Att se urnan och veta att där ligger han,

dom undra om nån av oss ville bära den?

Pallar man det, bära den och veta att askan som ligger där i tillhör vår älskade morfar???

jaha då har det snart gått en till dag, lr inte riktigt en hel dag än, men nästan ;)
Lämna tillbaka missen idag, sötisen :)

Sen vart det fika med Hanna, trevligt värre...
Och nu håller jag på att göra mat, tråkigt en ett nödvändigt ont...

Sen ska jag packa lite till... skönt att få undan lite trams...

nej lär kolla maten nu men skriver nog mer lite senare...

puss puss

Kommentarer
Postat av: hanna

men skönt med urnsättning ändå va? Jag tyckte att det var skönt att ha ett ställe att gå till sen...Tack för trevligt sällskap förresten och ser fram emot imorrn =) kram

2008-07-17 @ 11:26:43
Postat av: Sara

Vad jobbigt med urnsättning, men skönt efteråt. Fast känns ändå som om jag fick ett avslut på begravningen. Men som Hanna skrev, skönt att ha ett ställe att gå till.



Vadå för misse?

2008-07-18 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0