urnsättningen klar

ja och det känns så skönt, skönt att veta att man har en plats att gå till...
som man kan sätta blommor på och tända ljus...

Pappa bar urnan som jag skrev tidigare, och det kändes skönt, sen hade mormor gjort i ordning en bukett med en fin röd ros från deras buske som morfar alltid vart så noga med och sen sånt där vitt med, vet inte vad det heter, som vi la med ner med urnan, sen satte vi röda rosor i en vas bredvid...

Känns skönt att det är klart nu med begravning och urnsättning, la ja inte skönt men alltså att det är avklarat så man kan koncentrera sig på att gå vidare, det där lät ju dumt som jag skrev men jag hoppas ni förstår hur jag menar...!!!

I natt åker Hanna till Paris, lycka till vännen!!!
Hoppas allt går bra...
Kom ihåg att bara prata gott om sverige nu ;)

Och du kommer vara urtjusig i din klänning

Nej om man ska ta och försöka sova snart kanske, i natt somna jag inte förrens halv 5... iofs så är det väll helt förståligt med tanke på vad det var för dag som väntade, men har ju haft problem med att sova ända sen morfar gick bort...

Hoppas det kanske kan bli bättre nu...

I morgon ska jag nog sova i larsbo tror jag... ska följa med mamma till Falun på fredag och vi ska åka tidigt så känns skönast att sova där, speciellt med tanke på att jag inte har någon bil...

Det är så irriterande att inte ha bil.. jag känner mig så låst, va fan jag har ju semester och då ska man väll kunna göra saker och inte bara sitta här hela dagarna... suck

*am i totally invisible för you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0