västerås med min kära mor idag

Japp vart en hel dag där, det mesta av tiden spenderades på IKEA :)
Jag älskar den affären, kan gå där i timmar och bara titta.... :)

Vart en del shoppande, massa grejer till badrummet i nya lägenheten, lite blommor och smått och gått...

2 par nya skor och ett linne hitta jag oxå :)

Skor kan jag köpa hur mycket som helst av, men det är ju så kul ;)

Köpte oxå ett nytt duschdraperi på rusta, haha riktigt fränt :)

Trevligt att ha en hel dag med min kära mor :)
Va länge sen

Nej nu ska jag försöka sova strax, har såna problem med det där att sova, för jag kan helt enkelt inte somna, ligger i flera timmar och bara vrider och vänder mig... är så drygt, och framför allt blir jag ju så himla trött...

Det börja krångla efter att morfar dog, tycker det borde ge med sig nu men icke...

Usch va jag saknar han min älskade morfar... tänker på han hela dagarna och nätterna, är nåt som fattas i mitt liv!!!
Kom på mig själv igår när jag låg på soffan och titta på tv, jag stor grina, tårarna bara spruta... Är så jobbigt det här...
Fy...

Men har så fina minnen kvar och man får vara glad för det. Och så har vi ju älskade mormor som vi inte får glömma,
ska åka till larsbo nån dag bara jag får bil jäveln lagad och hälsa på henne!!!

'Min älskade morfar, saknar & älskar dig så*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0