Begravning

ja är begravning på torsdag, usch vad jag gruvar mig... hur ska man klara det utan att bryta ihop, kommer aldrig gå...
Fast man inte vill visa för mormor att man är så ledsen, så kommer det inte gå. Känns som att jag skulle behöva en hel burk med lugnande innan!!!

Ja och dödsannonsen va med igår, sa till mig själv att jag inte skulle titta i tidningen innan jag åkte till jobbet för jag visste att jag skulle bryta ihop, men ändå, det första jag gör när jag går upp är att slå upp den sidan för att titta om det var med, och självklart var det ju det...
Så vart lite sen, men men inget att göra nåt åt... Kan inte rå för det!!!

Har iaf vart iväg nu och köpt kläder till begravningen och så ska jag klippa mig i kväll, hoppas det blir bra.... Vill ju inte att morfar ska få skämmas över mig :)

Om det är nån som har crohns som läser det här så ät för fan inte apelsin 4 dagar på rad, hade så ont i magen igår så jag kunde knappt gå, fy fan vilken pärs... Vet att det var mitt eget fel, men det gjorde lika ont ändå, blev helt kallsvettig... fy fan...

Idag ska vi hämta boken med tapeter och kika på... ska bli så kul att få om tapetserat innan vi flyttar ner ;)

Va även och träffa hanna idag, riktigt trevligt, tack för att du finns vännen!!!

Nej ha de gött alla!!!

*Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora en bit av sig själv*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej vännen, vet du hela idén med begravingar är att man ska kunna bryta ihop tillsammans så det känns lite bättre efteråt..Hoppas du blev nöjd med håret(jag fick tid den 13 :P ) Jag kommer tänka på er imorrn och det är bara höra av sig om ni känner för det, love you! Puss å kram

2008-06-04 @ 10:03:23
Postat av: Minsta syrran =)

Håller med Hanna, det är till för att man ska gråta och hedra minnet av den bortgånge.



Man får bryta ihop!



Älskar dig!

2008-06-05 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0