då va resan bokad :)

yes äntligen bokat... Tunisien den 14 september 2 veckor... så skönt :) jag riktigt längtar...
ska bli så skönt att få åka bort i 2 veckor... känns som att det är välbehövligt...

Vart lite party igår.. va nere på apollo först hos daniels kompis, det var trevligt...
Sen vart det ludvika festen, fast jag tycker det är drygt med allt folk, är inte kul att behöva trängas för att få gå en meter så vi satte oss på selmas. Det var trevligt...

Och skönt nog var jag inte ett dugg bakis idag, tur eftersom jag jobbade idag...
Började inte förrens 15 så det betyder att jag fick sovmorgon, vilket var riktigt välbehövligt... så det tackar jag för :)

Skulle kikat på pumpbolaget idag, men helt ärligt så orkar ja inte... är riktigt trött...
så ska krypa ner och lägga mog nu och vänta på att min älskade kommer hem :)

Take care gott folk...

*love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: hibou

åh så skönt med långsemester vännen! men då är det du som skickar sms när ni kommit fram så jag vet :) tack för senast och hoppas du har tid med en fika i veckan, eller en promenad kanske :) kram

2008-06-29 @ 07:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0