dags för en ny vecka igen

ja tycker faktiskt att tiden bara springer iväg... men den här veckan vet jag iaf vad som ska hända utan att jag behöver fundera speciellt mycket på det... jobb jobb jobb, bara ledig en dag den här veckan och inte ens då får jag sov morgon får då ka jag besikta bilen...och det gör mig lite smått nervös måste jag erkänna, kan ju bli så dyrt sånt där trams... men men det återstår att se hur det går...

Ni får gärna hålla tummarna om ni vill :)

Jaha snart dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för att åka till jobbet...

I morgon ser jag fram emot min och hannas dejt, så skönt att ut och gå...
Och så håller vi tummarna för att det blir en resa bokad idag, blir nog Tunisien, nån som vart där kanske???

Ska bli så skönt att komma iväg i 2 hela veckor... längtar som en tok :)



Ha de bra alla... och kom ihåg att ta hand om varandra

*Man älskar inte människor för att de är vackra, de är vackra för att man älskar dem.*


Kommentarer
Postat av: Anonym

det vet du att vi kan ses såklart! Slå mig en pling bara. Jag jobbar till halv fyra varje dag! Pust och stånk, men penningar blir´e! Var det kul i parken? Jag har ju varit i tunisien, i sousse. Gillade det inte så mycket, tycker mer om grekland. Men det är ju en smaksak! pöss och kram

2008-06-23 @ 18:21:27
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: tarja

jag har vart i tunisien.. var i hammamet.. inte så värst bra!=)

2008-06-23 @ 22:51:01
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: hanna

klart du får förlja med vännen! men du blir en av sakerna som packas först så det kan bli lite jobbigt för dig ;) är så glad att jag har dig som vän!! kram

2008-06-24 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0