satans hals!!!

Har så hiskeligt ont i halsen!!!
Är så drygt för det gör jämt så satans ont!
Men det går nog över snart hoppas jag =)

Jaha helgen då, va trevlig, va här först sen skulle vi på folkan, fick köa ett tag men sen när vi väll kom fram så kom vi på att det bara blir en timme innan dom stänger så vi gick till trädgårn ist... Sara va ju där. kul att hon får gå ut men känns som att hon ändå på nåt vis är för liten för det här med krogen!

Ja hur gör man, ska man heja lr ska man inte, gicck och fundera på det ett tag men sen kom jag under fund med en sak, va inte jag som bröt kontakten så då är det inte min sak att heja först heller!!!

Nehe ska strax i väg och jobba.. lite segt är ju så fint väder, tänkte jag skulle ta mig en promenad innan men orkar inte, helt tung i huvudet.
Blir nog sjuk snart men vill inte... fy

Nej nu ska jag ta och göra nåt vettigt, typ mysa med min misse =)

Älskar dig min drömprins =)

Hej hopp

*Kära Nalle, sa Christoffer Robin, vad jag tycker mycket om dig. Det gör jag med, sa Puh. *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar! :)

2008-03-09 @ 12:17:01
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

På Zizzi på kupolen!´Sökte bara för skojs skull, vet ej om jag vill ha de jobbet nu ändå.. haha.. Jag har ju fullt upp med jobb ändå!=) haha.. Ajaa får se hur de känns när man är där! kram

2008-03-11 @ 09:06:43
URL: http://tarjisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0