Äntligen slut på lidandet

Ja det här har vart den jobbigaste veckan i mitt liv!
Min älskade morfar har gått bort, tror aldrig jag gråtit så mycket i hela mitt liv som dom här dagarna sen han dog, iofs var det i onsdags natt men ändå.

Men nu slipper han all värk och allt lidande, minen han hade kommer jag aldrig glömma.!!!

Men känns så skönt, vi satt bredvid han på sjukhuset från måndag förmiddag till 23.25 på onsdagen, han dog på han och mormors bröllopsdag, 53 år, fatta hur länge det är...

Och begravingen blir den 5:e. alltså på torsdag nästa vecka, och då är det exakt 2 år sedan jag operera mig.

Ja usch vad jag bävar för den begravningen,
fy, alla människor, och kistan och så lilla mormor, hur känns det inte för henne, och mamma? Ja alla... är så tungt när nån närstående går bort.

Men har så mycket fina minnen att se tillbaka på, är glad att vi haft den nära relation vi haft, inte alla som har det!!!
Är väll därför det känns så himla jobbigt!!!

*När Dina steg har tystnat,
finns ändå ekot kvar.
När Dina ögon slocknat,
vi alla minnen har.
Vi spar dem i våra hjärtan,
tar fram dem då och då.
Så kommer Du för alltid,
att vara här ändå...*

Kommentarer
Postat av: Sara

Morfar... Saknar honom så mycket!



Men skönt för dig att slippa all värk. Du har det bra nu!

2008-05-30 @ 19:06:29
Postat av: Linda

hehe ja det är ju det=) fast ännu länge kvar.. han/hon kommer först i november..så är ett tag kvar:D

2008-05-30 @ 19:29:32
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: linda

Jo det är spännande och underbart roligt=)

Är så nyfiken på att om 2 veckor få se den lille på ultraljudet=)

pappan är min sambo jimmy. Göteborgs raraste karl=). vad ska man mer säga? hehe

hur går allt för dig och din karl? eller FÄSTMAN heter det ju=)

2008-05-30 @ 20:45:30
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: linda

jo jag trivs jätte bra=) har ju 3 syskon med respektive och 3 syskonsbarn här=) så jag trivs som firren i vattnet...

och ni har inge planer på att flytta eller?

2008-05-30 @ 21:03:43
Postat av: linda

ja det är faktiskt inte det allra lättaste att få jobb nuförtiden.. speciellt inte fast, heltid.. det är riktigt svårt.. iaf i storstäder såhär.

har ni nå planer för sommaren då?

2008-05-30 @ 22:49:02
Postat av: linda

vad gött =)

vart ska ni åka då?

vi åker till borneo och bali om mindre än två veckor.. den 14:e.. och kommer hem den 4:e juli. så ska bli gött.. sen jobbar vi väll några dagar när vi kommer hem sen åker vi på dop till kiruna.. sen blir det väl jobba, sola och bada i göteborg:) inte så mkt mer..

men är så hett nu här så hade inte ens behövt åka utomlands... jag tog mitt första dopp igår=)

2008-06-01 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0