dålig jag vet

Vet att jag vart dålig på att uppdatera men va faan, har inte orkat :)

Sist skrev jag iaf att det skulle komma en och "prata" med katten, men det vart inget för hon vart sjuk, men kommer på måndag ist... ska bli riktigt spännande :)

Så får alla hålla tummarna att vi får byta lägenhet, så det inte blir som nyss att han plötsligt ångra sig, jag menar hur fan tänker vissa... men men... hoppas på det här nu, dels så man kan bo längst ner plus att man slipper puckot längst ner som verkar tro att han är själv i hela huset!!!

Just ja, för 2 veckor sen va jag och Madde och hälsa på Pi, det var riktigt skoj... saknat henne... går så länge emellan gångerna, är ju bara lathet egentligen...

Nej men det var riktigt kul... och att träffa Madde och Wilma, hon är ju så söt :)

Jaha va sista april igår
 
Vart en lugn kväll, kika lite på brasor bara...
 
På söndag åker Daniel till Prag med Daniel så jag och bebis blir själva hela veckan... går nog fint det med...

Nej nu ska jag kanske göra nån nytta!!!

Lr nja har mest tråkigt, Daniel jobbar som vanligt, så ingen som har tråkigt som jag och vill komm hit kanske, för jag har nämligen ingen bil :)

Nej ha de bra alla...

*Rather than love, than money, than fame, give me truth.*

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0