jobbiga veckor

Ja usch, dom här veckorna har inte varit nån höjdare...

Magen krånglar så det heter duga, fast iofs så har väll det sina förklaringar.

Började i onsdags med att jag skulle följa med morfar till doktorn för han skulle få blod, och bara att ta sig dit var ju en historia för sig. Man ska inte behöva sitta flera timmar för att få komma in och få en remiss utskriven, för att sen vänta några timmar igen på en bil för att få komma till ludvika, för den där remissen va morfar tvungen att va med och hämta, trots att dom vet vad det är för fel på han. Kan inte fatta???

Sen fick han till slut komma upp på avd. vid 20.00. så det vart en HEL dag skulle man kunna säga, stackarn!!!


Men han ligger kvar än, dom ringde dit oss på fredag kväll för han va sämre, så helgen har varit ett enda stort kaos,
Man sover på helspänn hela tiden i fall dom skulle ringa.
Och är där så mycket man kan, men han orkar inte så mycket!

Och idag ska vi på vårdplanering.

Ja fy det här är så jobbigt. Min älskade morfar, som allid har funnits där ända sen jag va liten, han och mormor!!! Och hur ska det gå för henne. Är så mycket tankar som bara snurrar i huvudet.

helst skulle jag vilja lägga mig och sova och sova och sova...

Men kan inte klandra han för att han gett up, känns som att dom 3 åren har han levt på övertid, som en gåva vi fått!!! Så det är jag väldigt tacksam för... men känns iaf så himla jobbigt

Skulle bara vilja åka ut i skogen och ställa mig och skrika allt vad jag orkar

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är kul med ikea!=) Kul när det är billigt och snyggt!=)

2008-05-19 @ 21:25:20
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa underbara bilder.. tänk om man kunde sitta där på stranden och invänta kubb med ett gott glas VIN! haha eller inte.. ÖL ÖL ÖL!=)

2008-05-25 @ 21:17:57
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0