ångest utan dess like

jaha, då har helgen tagit slut... hur faan går det till???

Jag fattar inte, speciellt dom lediga helgerna, dom bara springer iväg... och jag blir så ledsen!!!

Snart fyller jag år... 25... fy fan... törs ju knappt skriva det så ni ser!!!

Jag vill inte... jag känner mig så gammal... det här som kallas ångest kanske??? känns lite som det!!!

Jaha vad ska man ställa till med när jag fyller då? får nog bli nån liten fest tror jag... orkar inte avancera till det!!!
Så här kommer inbjudan;

Ni är bjudna på 25-års kalas den 6:e december... jobbar den 9:e när jag egentligen fyller eftersom det är mitt i veckan, så får det bli lördagen innan!!!

Så kom vettja =)

ja usch, va åren går fort... satt precis och läste Tarjas blogg... och så insåg jag ännu mer, fy fan va gammal jag och och va åren går fort... helt sjukt... snart sitter jag här och är 75 år...

Nej nu ska jag invänta våra bästa år innan jobbet, för där går tiden iaf väldigt väldigt sakta =) haha...

puss på er

Kommentarer
Postat av: M-L

woooohoooo, DU OCKSÅ!!!! ;D

och hörru, ångest är ej något bra. men jag fårstår dig absolut! 23 är ändå 23... men i feb fyller jag 24! snälla. det är jag rädd för bara för att jag snart är 25. så 24, vilse och arbetslös, HEJ. då super vi bort ångesten den 6e i alla fall kanske då! EN DAG ATT SE FRAM EMOT! :D



KRAMAR!!

2008-11-10 @ 12:51:00
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0