böterhelvete betald

jippie, den förbannade bötern är betald... fan om jag åker fast igen för fortkörning, det sved i hjärtat att betala den satans bötern kan jag lova, nu till juletider och allt... fy fan... men jaghar ju mig själv att skylla, men det känns lika surt för det!!!

Har vart på sjukgymnastik idag iaf och det gick bra... han gick igenom nacken riktigt noga och hitta lite grejer här och där, så nu har jag fått övningar som jag ska göra varje dag, försöka iaf, har ju ingen vidar esjälv disiplin, men jag ska som sagt försöka... för det blir nog bättre om jag tar mig i kragen och gör dom hoppas jag, för nu är det för jävligt... ursäkta mitt gnäll, men jag blir så less på att ha ont varenda förbannade satans dag!!!

Vill inte ens veta hur det är att bli gammal och det är så här att va ung... nej nu gnäller jag väl mycket men ibland känns det bara piss att gå runt och ha ont jämt, är det inte magen som krånglar så är det nacken!!!

Man måste få ha sina gnäll dagar ibland oxå... annars går det ju inte =)

nej  nu ska jag dricka upp kaffet och åka till mormor och få lunch, sen blir det fika i Fagersta!!! =) jippie... det är så mysigt att gå där och kika och fika, på hembygdsgården alltså=) för jag tror att det är dit vi ska iaf =)

Ni vet väll hur bra jag och mitt minne samarbetar!!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0