carlsson har tränat igen =)

tränat idag igen.... jag är så duktig, vet att det är en massa skrytande över min träning men det är bara för att jag är så nöjd med mig sjävl som går på gymet igen, som jag skrivit förut, ingen stenhård träning,men idag stod jag iaf 30 min på den satans stepen, utan att ens bli trött...

Hur kan det vara så att man ibland knappt orkar 10 min och sen andra dagar kan man stå hur länge som helst???

I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt med sovmorgon kan jag lova, vilket oxå innebär att jag kan kika på våra bästa år =)

Sen ska jag och Josefin kika lite på antingen Herrgården i nyhammar lr nån butik som öppnat i sörvik, sen måste jag ju ut på dollar oxå =)

sen blir det att åka till Caroline och kika på Mamma mia hade vi tänkt, ska se om den finns att hyra iaf!!!

Nån som sett den???

jag har iaf fått för mig att den är bra :)

Snart är det Grey´s.... jippie, fast dom ska skära i grisar tror jag... usch... såg nåt sånt på reklamen iaf...

Snart vill jag börja julpynta... kan man få börja snart kanske???

Nej ska lägga på lite dukar som har blivit tvättade!!!

Have a nice evening!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0