en carlssons bekännelse...

jaha, då har vi skrivit ihop ett fint litet brev som ska skickas ut till alla som är medlem i rmt, mellan 15-30 år... hoppas det blir många intresserade nu oxå... annars blir jag sur =)

åhh ikväll är det desperate, wiiieee, har inte sett det på 2 veckor nu tror jag, så nu är det på tiden...

Åhh i morgon ska jag till gymet, är nästan lite nervös för det måste jag erkänna, är ju så länge sen... men det ska nog gå bra hoppas jag!!! tjoho...

har ju glömt att skriva en sak... jag har en bekännelse att göra, jag har kört för fort... åhhh... fast det glr jag ju ofta, men inte så att polisen kommit på mig, det känns lite jobbigt... och en jävla onödig sak att lägga pengar på... fast kan inte mer än att hålla med mamma, jag är förvånad att jag klarat mig i 5 år utan fortkörningsböter!!!

Men är jävlgt surt ändå måste jag erkänna!!!

Kom på en sak, jag har haft körkort i 5 år idag, fan va tiden går fort... tycker jag nyss gick på körskolan, men nej, det är 5 år sedan jag fick körkortet!!!

Grattis till mig, så hade det inte vart för min satans böter hade folk kunnat få övningsköra med mig from idag!!! suck

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen majja.har du åkt fast idag? eller var det länge sen?!=) Grattis till 5 år med körkortet.. och gymbesöket kommer gå galant ska du se!:) Kram

2008-11-11 @ 21:03:00
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: hanna

meeen aaah jag skulle ju velat köra med dig, du ser, det är inte meningen att jag ska ha körkort än :) vi hörs och ses

2008-11-12 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0