ett halvår sedan!!!

Ja idag är det ett halvår sedan min älskade morfar gick bort!!!

Saknaden blir bara större och större!!!
Måste åka förbi graven idag och tända ett ljus i lyktan vi har där... men i dag får jag åka dit själv, har aldrig vart där själv förut!!!
Drar mig för det!!!


Älskade Morfar!!!
Kan inte med ord beskriva hur ont i hjärtat det gör av att tänka på att du inte finns längre.
Men du slipper ha ont iaf, för det vet jag att du hade, väldigt ont...
Men aldrig du klaga och gnällde över det, fråga man hur du mådde så mådde du alltid bra.Är ju dumt att klaga.
Du fanns alltid där när man behövde dig, du ställde alltid upp, ända sedan vi va små så har du och mormor hjälpt oss med allt man kan tänka sig.
Behövde man nån gång skjuts så kom du på en gång, fanns alltid där.
Hände det nåt med bilen va du den första man prata med och fråga om råd.
För att inte prata om hur hela du lyste upp när man kom och hälsa på och hade med sig nå godbitar!!!
Det var en syn för gudarna...
Tror inte jag vet nån som älskade godbitar så mycket som du, fast du tappa tänder av att det va så sött, men det var det värt tyckte du!!!

Kommer alltid att älska och sakna dig!!!
Hoppas vi ses i himlen!!!
Jag vet att du finns med oss idag och vakar över oss, fast vi inte ser dig!
Du kanske är en fin fågel som flyger runt och har koll på oss!!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är affären där hon jobbar men vi hittade inte på henne..kanske var ledig!=) Det var riktigt trevligt med lite shopping dag..varför gör man inte sånt oftare?!=) haha.. fast det var såå skönt att komma hem till lugnet igen..hem ljuva hem=)

2008-11-28 @ 12:18:01
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0