glömde en sak...

ja jag glömde ju skriva att i fredags tog vi mod till oss och åkte till ikea för att försöka fullfölja den förra gångens mål, att köpa nya madrasser!!!

And guess what??? we did it :) vi kom hem med en madrass helskinnade :) hur skönt känns inte det!!!

Snälla robert följde med och hade sin bil som hade drag och så hyrde vi släp, och allt gick bra... tack för det!!!

Men gissa om jag hade ont i magen när vi närma oss där det smällde förra veckan... och det läskiga va att vi kom samma tid som då, men det gick bra...

Ska på sjukgymnastik den 17:e och det känns bra, eftersom det inte blir bättre utan bara sämre!!!

Nej nu ska jag spika upp lite tavlor, min kära karl kom nyss och erbjöd sig att hjälpa till efter att jag svor lite fint över dom krokiga spikarna, men han titta på väggen, och tavlorna sen försvann han... så tack för den hjälpen =)

så jag får väll vackert gå in och fortsätta själv...

Ser fram emot kryssningen den 13:e dec.... wihooo =)


Ni har väll inte glömt att det är fars dag idag!!!

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Sv: Tack så mycket :)

2008-11-09 @ 14:04:56
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: M-L

åååååååååå jaaa, jag vill också åka kryssning!! men har FAN inte råååååd! vi får åka sen igen, eller ja, DU då! :P kanske den där nya båten?? galaxy! skulle va skitfränt! ;P

2008-11-09 @ 14:16:49
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag vill ju också åka!:) Vilka blir ni som åker den 13dec?=) Vi får ta en till kryssning sen snart!:) weah

2008-11-09 @ 14:39:56
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hmmm tänk om det dök upp något viktigt som jag var tvungen att fixa=P buss

2008-11-09 @ 22:10:16
Postat av: Anonym

Puss

2008-11-09 @ 22:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0