gott

ja rackarns va gott det va med våfflor...

men nu är jag trött, va till söderbärke och fyllde i papper sen vi krocka, eftersom vi lånade bilen och släpet så åkte vi till dom vi lånat det av och fyllde i papperen, det är lite pyssel med det oxå...

Sen va vi till graven och tände ljus... tycker det är obehagligt att va på kyrkogården när det är mörkt, men ändå fint nu när det lyser så mycket ljus på så många gravar...

Sen va vi till Daniel och spela kort... det var trevligt... kul att sitta och spela kort ibland sådär några stycken....

Det gjorde vi i söndags oxå när jag va till leo... tycker det är mysigt!!!

Nej nu blir det strax sängen för min del, jag är trött... riktigt trött... så det ska bli skönt att krypa till sängs... hade dock varit ännu skönare med nya madrasser, men men...

Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge!!!

Tack för mig... puss och hej


Kommentarer
Postat av: Linda

ja det är alltid en början ju=)

haha vi är nästan klara.. men der beror ju på att vi inte vet hur mkt tid vi har att handla.. bebisen kan ju komma när som helst nu.. och man ska ju inte ut i julruschen med nyfödd och tror inte man orkar det heller.. så vi försöker få allt klart så fort som möjligt... tilllochmed slagit in massa=) haha.

jobbigt i sotrstäder med julrusch för det blir så hiskulens mycket folk som ska trängas på stan... man vill helst inte vara på stan då:P

kram kram

2008-11-05 @ 12:21:30
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0