kalas planering

ja måste börja planera, jag fyller ju för fan snart år... och gammal blir jag oxå... fy satan... jag och min åldersnoja... men va ska jag göra det när jag bara blir äldre och äldre, och det värsta av allt är att jag känner mig gammal, vore väll en sak om jag inte kände mig gammal, men nu är det så att jag gör det... så ja, vi får se hur det här slutar???

Har börjat bjuda lite folk iaf, så får se då om det kommer några... nån som vill komma? bara säga till.... =)



Har varit hos mormor idag som jag skrev tidigare... det var trevligt, väldans trevligt, god mat och fika... jag tycker om min mormor, hon är alltid så snäll och glad, fast hon har haft det väldigt jobbigt nu sen morfar gått bort!!! Men hon kämpar på och det är jag glad för...hon är envis min mormor!!!

Sen va jag förbi graven och tände ljus, tog med mig brittmarie dit, känns inge kul att gå dit själv, varför vet jag inte... rädd för att bryta ihop kanske, har jag nån med mig så måste jag ju hålla masken, så då går det lättare!!!
Känns ju inge skoj att sitta där själv och grina... men det vart iaf fint med ljuset som brann, är ju så mörkt ute så vi tänder lampor och ljus inne, så då ska han oxå få ha ljus vid sig!!!

Sen va vi till hembygdsgården och shoppa och fika... jag hitta en julklapp till caroline och fredrik, så nu är dom nästan klara iaf, skönt att va klar med en julklapp iaf...

Sen kunde jag ju så klart inte låta bli att handla lite till mig oxå =)

Sen va vi till pikkaboo och handla lite oxå, hitta lite små julklappar där med =) så nu äntligen börjar jag ha nån julklapp iaf... är så drygt, och för att inte tala om dyrt att vänta till sista sekunden så man måste handla alla samtidigt!!!

Har fått tillbaka bilen nu med motor&kupé värmare, ska testa den sen så den funkar när jag ska hämta sara... så håll tummarna tack, jag och turen kommer ju inge vidare bra överrens... så hoppas hoppas hoppas det funkar!!!



Nej tack för mig =)

*love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror det för att de flesta går över med första barnet.. plus att min mamma gått över med alla 5.. hehe.. inte så bra odds för oss att det kommer vid beräknat.. men vi får se =) det visar sig..

du och killen har inge planer på knodd? ;)

kram

2008-11-18 @ 09:43:04
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: hanna

haha jag vet, känner lite press :p nä men det börjar hända lite roliga saker också, är på väg upp ur svackan, med mycket stöd så tack så mycket älskade "gamling" :) vi får allt ta och planera nån dag här, om du kommer ihåg mig hehe

2008-11-18 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0