lite julpyssel...

Trevlig 1:a advent på er =)
Jag har då iaf tänt första ljuset, har ni???

Ja jag fick inte så mycket gjort igår som jag trodde, fastna mest framför datorn =) så typiskt mig... haha

Men fick lite gjort iaf; köket den nya kappan som jag fick av min älskade mamma passa perfekt ;)
Duken på bordet har jag oxå fått av henne och den passa toppen den med :)
Sen hitta jag en söt kruka från Dollar som jag köpte julstjärnor som jag satt i, den va söt

Håller på att torka äpplen och apelsiner i ugnen som jag ska lägga i 2 fina burkar jag fick av pappa förut, så då kommer dom bra till användning nu =)


Och här har jag självklart plockat upp det mysiga julhuset med belysning i...

Ja det var väll det ungefär vad jag fick gjort igår.... Nej jag har iofs börjat i vardagsrummet oxå, men kom på att där vill jag nog ha nya gardiner så lugnar mig tills i morgon...

*Carpe diem*

Kommentarer
Postat av: pappa

om inte kortet är vänt bak och fram så har du tänt ljuset till höget i stället för vänster

2008-11-30 @ 18:52:09
Postat av: mamma

Vad fint du har julpysslat!Kram mamma

2008-11-30 @ 18:59:36
Postat av: M-L

ååååå va du har det mysigt hemma vid dig då!!

GUD JAG ÄLSKAR JULEN! bara mys och mys, va mer behövs liksom! :D



glad 1a advent, eller va man nu säger :P



kramar!!

2008-11-30 @ 23:57:22
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: granne

vad fint du gjort majjja! ska vi ta och skicka ett julkort till abf också och tacka för tiden som varit :p kram

2008-12-01 @ 09:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0