long time, no see...

ja nu har jag inte uppdaterat på några dagar, men har inte haft nån lust helt enkelt... har varit fullt upp hela helgen, utb. fredag&lördag i brunnsvik, och idag va vi i blge på medlems träff med rmt och sen jobbet, iom att det vart hel dagar i brunnsvik så har jag vart rejält trött när jag kommit hem, och satans ont i nacken, är inge vidare bra att sitta en hel dag och små vrida på huvudet...

Men ska som sagt till sjukgymnastiken i morgon och det känns bra... för som det är nu så är det sämre än det vart på flera år, och jag vet inte hur jag ska kunna jobba om det inte blir bättre.... hoppas han kan hjälpa mig för jag vill inte va hemma och sjukskriven!!!

Idag va det trevligt iaf på jobbet, jag och josefin hade våran traditionella pizza dejt som vi brukar ha dom söndags kvällar vi jobbar, och det är ju trevligt =)

Jag längtar oxå tills på tisdag, för då har jag sov morgon, som jag inte haft sen i onsdags, och det är inge vidare, för jag behöver mina sovmorgonar, blir så trött annars...

Ska på dejt i morgon med en gammal jobbar kompis, vi ska till hembygdsgården i fagersta så det blir trevligt... då ska jag passa på att hälsa på mormor innan vi ska till fagersta, va ett tag sen nu och jag får så dåligt samvete när jag inte vart där på ett tag... måste förbi graven oxå, inte vart där sen alla helgona,och det är ju ett tag sen nu... men det tar emot att gå dit...

Jag helt enkelt vägrar inse att det är min morfar som ligger där... det går bara inte att inse det, hur mycket jag än försöker så känns det bara som att han är borta ett tag och snart kommer hem... saknar han så det gör ont i hela kroppen!!!

Får inte glömma i morgon vår dejt, för det gjorde jag i torsdags, då skulle vi åkt till fagersta men jag glömde bort det efter jobbet och åkte hem...

Hur pinsamt är inte det???

nej nu känner jag att det bara blir massa svammel, har inge vettigt att skriva, så jag struntar helt enkelt i det...

Ska iaf fixa motor&kupé värmare till bilen i morgon... skönt som faan....

sen ska jag betala min lilla fortkörningsböter, för det inbetalningskortet var dom minsann satans snabba att skicka, och det skulle va betalt inom 8 dagar,

Hallå kan man inte få nån vecka på sig iaf så man hinner få lön.. men nej då... snabbt ska det gå... morr

Take care!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0