lycklig...

ja jag blir så lycklig när jag ser att antalet besökare ökar hela tiden =)

Haha Sara, var det inte en liten utflykt då =) kom ihåg ditt uppdrag ;)

Nu har jag iaf ätit kassler, och det va gott...

Jag vill förresten ha lön och åka och shoppa... för just nu är jag pank, och då menar jag verkligen pank... och det är 15 dagar kvar till lön... jippiee... hur löser man det här problemet då mån tro???

Hälsa på Caroline en sväng idag... tror jag kände bebisen sparka... =)
Hon börjar bli en riktig tjockis  nu kan jag lova, så ovant att se henne med mage... men hon är såå fin!!!

Kolla ju på Desperate igår... jag fatta ingenting.. allas ungar va vuxna och massa hade hänt, och när hände det här???
Sist jag kolla hade susan precis fått barn, och vad va ungen nu? typ 4 eller nåt sånt... så va fan har hänt, så många avsnitt har jag väll ändå inte missat, va ju som att jag missat flera säsonger....

Undra om jag ska kika lite på hockey nu, det skulle gå på tv, så det kanske blir mitt nästa nöje!!!

Nej ska allt masa mig till soffan och kika på hockey och beundra hur underbart duktig jag vart idag ;)

hej hej

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja du vet en utav dom är jag, kikar in emellanåt=) Inte ensam om att vara pank, helt jäkla meningslöst, blir deprimerad av detta. Tur man får ut och jobba imorn.HEJA LEKSAND.... Vi ses imorn..Bamsekramar

2008-11-12 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0