senila berta

snacka om att jag är senil... satt nyss och hade nåt riktigt bra jag skulle skriva om, men 2 sekunder senare var det borta... det är helt sjukt ju... måste va åldern som satt sina spår...

Ska bli skönt att sätta sig i en varm bil idag iaf, va ut och testa kupé värmaren igår kväll, och det funkade =) jippie... så nu har jag en varm bil hoppas jag =)

Ska strax bege mig, ska greja lite på stan innan jag åker till jobbet, segt att jobba kväll idag för det betyder att jag missar desperate housewifes, och med tanke på hur mycket som hänt från dom 2 ggr jag missat till förra veckan så har dom väl blivit pensionären om jag tittar nåsta vecka och har missat i kväll...

Det drar ihop sig med kryssningen, lr ja okej då, är väll ett tag kvar än, men jag vill så gärna åka nu!!!

Har förresten frostat av den ena frysen, duktigt va... dörren hade stått öppen så det gick inte att stänga sen för det vart så mycket is =)

Nej nu lär jag pallra mig iväg....

Puss puss och ha en trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran =)

Hehe, jag får i alla fall se Desperate Houswifes :P

2008-11-18 @ 14:42:06
Postat av: Linda

hehe ja man vet ju aldrig.. kan ju alltid hoppas=)

okej, ja man ska inte ha bråttom... för oss kom det ju lite oväntat och oplanerat men vi är ju överlyckliga nu... men man har ju all tid i världen=)

2008-11-18 @ 16:27:26
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: mia

Men majjja, du har missat att de hoppade fram fem år på desperate, så så mycket har du inte missat.. :)

2008-11-18 @ 19:53:11
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: mia

Men majjja, du har missat att de hoppade fram fem år på desperate, så så mycket har du inte missat.. :)

2008-11-18 @ 19:54:12
URL: http://miaslastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0