skit telefon

som jag skrev förut så fick jag äntligen tillbaka min telefon efter andra gången på lagning, nöjd och glad va jag över att ha fått tillbaka min telefon, och att den funka... för att sen inse att NEJ, den funkar fortfarande inte som den ska... hur less kan man bli???

Är precis som förra gången jag fick tillbaka den från lagningen, mottagningen funkar bara ibland... hur kan det bli så???

Jag skicka in telefonen första gången på lagning för att displayen bara försvann en vacker dag, och får tillbaka en telefon utan mottagning, plus att den va trasig i ena hörnet, så då skicka jag in den igen och skrev att det inte va mottagning med den plus att den va trasig i hörnet...

Efter ca 1 månad får jag tillbaka den, hel i hörnet, men fortfarande utan mottagning ibland, för med andra telefoner har jag mottagning, så alltså måste det vara fel på mobilen, så sammanlagt av ca 4 månaders lagning är den fortfarande trasig... är det irriterande lr???

Första gången jag skicka in den tog det ca 3 månader för att få tillbaka en trasig telefon... nej nu är jag skapligt less på ONOFF!!!

Kommentarer
Postat av: M-L

GO LÖRDAG!

a men jo visst, DEN bjur jag på! :D



kramar!!

2008-11-15 @ 20:08:58
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: mia

dum kommentar kanske, men har du testat och bara uppdaterat telefonen??

2008-11-15 @ 22:47:34
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe ne inte länge kvar, 10 dagar tills beräknat.. men jag tror ju att jag kommer gå över 2 veckor och bli igångsatt... så jag räknar på en typ 24 dagar eller nå =) men man vet ju aldrig...

men det ska bli SÅ MYSIGT!! =) tiden går ruskigt fort... vänta får du se, du är moster innan du hinner veta ordet av det=)

2008-11-16 @ 13:51:04
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0