träning idag... =)

ja nu är jag nästan nervös... fy fan va fjantig jag är... jag har väll mer eller mindre bott på det där gymet förut så vad är det att vara nervös för...???

Det kommer nog gå fint... fast känner att jag är trött idag, men va fana, ska väll inte ta ut mig helt första gången heller, så det så...

Hade nyss en försöljare här som ville sälja ett lexikon om mediciner, det hette medikon =) fiffigt va???

Nej men det verkar riktigt bra, med bra bilder, och det viktigaste, bra text... inte grekiska som det brukar stå i alla såna där läkar böcker...

men ja, det fanns ju ett problem, hur gärna jag än vill ha den där så va den alldeles för dyr... kosta 4700 för 6 böcker, och vem har råd med det med den här kommunal lönen??? nej just det... tyvärr....

nej nu ska jag åka till caroline och hämta träningsbyxor till sara eftersom hon va på utflykt i natt och inte va hem igår ;) hihi....

puss puss
 
jag älskar min dröm prins

Kommentarer
Postat av: M-L

haha! lycka till med träningen idag nu! dåre! det är inga problem det där inte :P kramar!!

2008-11-12 @ 14:36:18
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: mia

Men majjja, nog för att du ville ha böckerna, men när kommer du egentligen att använda dem??.. Spar pengarna till en resa ist.. du kan ju alltid kolla upp sånt på nätet ;P kramar och ja de kommer bli spännande och bli sambo :)

2008-11-12 @ 15:36:23
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Sara

På utflyckt ? Tsss :P

2008-11-12 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0