hemma igen

jaha då var man nyss hemkommen från Grangärde, jag och josefin har varit hos caroline och kikat på Mamma mia

den va helt okej faktiskt... så det var trevligt... fast först va vi in på Moas fina rum som hade utförsäljning, fast det va inte så mycket spännande... är ju rätt dyrt fast det var rea på det!!! Fast visst finns det fina saker, det kan jag inte ljuga om...

Sen va vi till sörvik och titta på en mysig affär med inredning som låg i ett garage, jätte fina saker, men dock en aningens för dyra för min del, sen blir det så pinsamt tycker jag när det är så litet, är nästan pinsamt att inte köpa nåt då, så man känner sig faktiskt tvingad nästan... fast vi köpte inget, nån av oss... är kul att bara titta... man får så mycket ideér =)

nej nu ska jag strax krypa ner i sängen och sova... är rätt trött!!!

Sov sött alla!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0