systrarna Carlsson

jahapp då va jag hemma igen, vart i grangärde en sväng och fikat eftersom det är fars dag, och mamma och pappa skulle dit så då tog jag åke och styrde kosan dit jag med =)

Gott fika och trevligt...

Vi börja prata om att åka och äta julbord på Staberg, tror det heter så... det är dyrt med julbord... men ack så gott... åker vi dit så blir det iaf 3 julbord för min del på mindre än 2 veckor... haha... först med jobbet den 4, sen ev staberg den 5 och sen kryssning med julbord den 13 december... shit, kommer bli fet som en gris... suck... men det är det värt =)

så här snygga är systrarna Carlsson iaf ;)






ikväll börjar sanningens ögonblick lr vad heter, måste nästan kika på det, Linda Rosing ska ju va med... inge illa menat men tycker hon är ganska blåst så ska bli ganska spännande att kika!!!

Nej ska kika om det finns nåt att ha i matlådan tills i morgon...

Förresten, har jag sagt att jag är laddad till 1000000 inför kryssningen ;)

puss

Kommentarer
Postat av: sara

Okej, det där kortet var inte fint, ta inte det på hans kort!

2008-11-10 @ 09:43:59
Postat av: Anonym

sv: haha nej då det ska jag inte göra... kanske ;)

2008-11-10 @ 11:54:11
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0