yatzy ;)

då var det strax sovdags igen... dagarna bara springer iväg...

Idag har iaf 3 st till bokat biljett till kryssningen så vi blir iaf 9 st som åker, och det blir himla skoj... alltid kul att åka många... Ser framemot julbordet!!!

Lr julborden kanske man ska säga, för nu är det bokat, den 5:e december ska vi till Staberg och äta... ska bli skoj, alla säger ju att det är så fint där, så vi får se om det lever upp till förväntningarna :)
Men det gör det säkert!!!

Har spelat yatzy idag, kan inte hjälpa det men tycker det är så kul, va jag daniel, och daniel... och jag vann båda gångerna :) haha... 

Nej nu lär jag ladda för utb. i morgon och på lördag, hoppas inte det blir alltför mycket att man ska prata inför alla, jag blir ju så nervös då =)

ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0