yes jag överlevde...

ja men fy fan va trött jag är i benen... tog det ändå rätt lugnt, 20 min på bandet, gick ju iofs snabbt och sprang lite, sen nästan 20 min på stepen, och lite ryg och mage där emellan... men jag är trött ändå!!!

Så nu ska jag kasta mig in i duschen och sen göra lite mat... blir kassler idag, ja Hanna, jag misstänker att du kommer skratta när du läser det här, men nu är det länge sen vi åt kassler...

Och dessutom är det gott ;)

I morgon är det dags för jobb igen, segt, men vaddå, jag har ju varit ledig i dag...

Men det är redan onsdag, vilket betyder att det snart är utb. i brunnsvik, ska vara där fredag och lördag... det blir dom 2 sista gångerna på cirkelledar utb. så det känns skönt...

Sen på söndag ska jag till blge på möte med rmt, sen jobbet så det blir fullt upp i helgen...

Men det är bra dagarna går fort... för då ska vi på kryssning fortare ;)

Puss och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0