aaaaaaaahhhhhhhhhhh

tjoho, då var det söndag igen och jag sitter här och ångrar mig bittert att jag inte tog semester idag med :(

Men men, man ska spara på dom stackars semester dagarna, sen ska vi ju ha pizza dejt ikväll jag och Josefin så det går ju bra ändå... men känner att jag hade velat va hemma idag!!!

Ska strax bege oss till skogen, dvs Larsbo!!!

Min faster är ju som sagt på besök.. så det blir en snabb visit i larsbo innan jobbet... skoj att träffa dom, är nog, ja få se, minst ett år sen tror jag som jag träffa dom!!!

Ingen som är sugen på att gå på in och Hanna studiecirkel sen förresten, fast iofs bara för dom med mag&tarm problem... men i värsta fall kan väll nån av er låtsas va sjuka ;)

Nej men det ska bli spännande och se om det blir nån cirkel, ingen med crohns lr nån annan tarm sjukdom som läser det här???

Nej då, det vet jag ju att det inte är... men man kan ju alltid försöka...

Nej ha en trevlig dag, så hörs vi kanske i kväll!!!



*När man ska ta honung med ballong är det förfärligt viktigt, att man inte låter bina veta att man kommer*
Källa: 
Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0