Brunnsvik

ja just det ja, på Fredag börjar vår cirkelledarutbildning ute på Brunnsvik, det blir skoj hoppas jag... det är ABF som anordnar det,fast det är genom RMT som vi blivit tipsde om det.

Det ska bli spännande, hoppas man lär sig nåt!!!

Är på fredag-lördag, sen är det 2 dagar i november oxå...

Så håll tummarna att det blir spännande....

Jaha, undra vad man ska hitta på idag då???
Har verkligen inga förslag, men det skulle va bra skönt att inte göra nåt alls...

Bara slappa, så ja, jag tror vi kör på det!!! :)



Trots att jag är fullståndigt emot det här med höst och vinter så kan jag inte låta bli att tycka det är fint ute på träden med olika färger på löven...

Men tro mig, det sitter långt inne att erkänna det kan jag lova!!!

Nej bye bye

*Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0