en dag på utb. avklarad

ja då har en dag på dialogen gått, trodde aldrig jag skulle skriva det här, men dagen har gått fort... riktigt fort tom
Och det är ju alltid ett plus :)

Va näst intill lite trevligt oxå :)
Nej men det var faktiskt trevligt... så det är bara att hoppas att resten av dagarna fortsätter i den här takten, då är utb. snart slut och jag kan njuta en min, ja håll i er nu... MIn 3 ledighet :) wiiiee

Det kan jag tala om att det är inte ofta det händer!!!
Fast har lite saker som ska göras så den helgen går nog fort kan jag tänka mig...

Jag är, som jag skrivit förut... REJÄLT sugen på att gå ut... så inte nu till helgen och inte nästa helg, men helgen efter det skulle jag vilja gå ut...

Skulle va så skoj att samla ihop några tjejer... 

Ingen som är sugen??? Kom igen nu :) Va inte så tråkiga   :)

tjillevippen

 Babe, i miss you

 

Kommentarer
Postat av: Leonora

Majsan mitt hjärta, jag är ledig nästa helg, är du ledig då? eller skulle du kunna va ledig?



PUSSSSSS

2008-10-22 @ 14:28:48
URL: http://bittrabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0